Δευτέρα, Αυγούστου 08, 2005

Κατω οι βασεις...



Μάλλον, πάμε όλοι μαζί, σαν άλλοτε:
"¨Εξω, οι βάσεις, τουου[τ]-θανάτου"

Αυτοί οι απαράδεκτοι Αμερικάνοι, που νομίζουν ό,τι κάτι είναι, ετοιμάζουν κάτι σίγουρα, πολύ ησυχία τώρα τελευταία, ένα πόλεμο κατά της τρομοκρατίας ξεκινήσανε, και γω τι;, τζάμπα φόρτωσα το υπόγειο καταφύγιό μου με γάλα, και μάλιστα να πάρει, το ΄χω τιγκάρει από εκείνα τα παλιά με το σίδερο, τζάμπα έχωσα τόσα φράγκα να σκάψω το λαγούμι μου 18 μέτρα κάτω από τη Γη, με 25 μέτρα πάχος μπετόν-αρμέε, τι, άδικα;
Τώρα μάλιστα που βρήκαμε και το άλλο κόλπο για να μας χώσουν στην φυλακή που είναι πάνω από την επιφάνεια να πάθουμε και τίποτα; Πως η ΑλΚαΉντα, έχει φύγει λέει από το Αφγανιστάν και μπήκε στο internet, και ποιος λέει μετά πως δεν είμαι εγώ ο mr Bean Laden, ή εσύ που ήρθες σε αυτή εδώ τι σελίδα, τι ψάχνεις μεγάλε, για πέρνα να τα πούμε λιγάκι από το τμήμα...
Όχι κύριοι, τώρα στο ενδιάμεσο της επετείου Χιροσίμα-Ναγκασάγκι, δεν μου φτάνει το γκαζάκι, γουστάρω θερμοπυρηνικό επεισόδιο, με θερμοκέφαλους και θερμικές επιπτώσεις και θερμά θερμικά φαινόμενα, να περιμένω δηλαδής το φαινόμενο του θερμοκηπίου να ανέβει η θερμοκρασία, τι λέτε ρε, αυτό θα πάρει 150-200 χρόνια, τώρα εδώ και επιτόπου, μέσα σε κλάσματα δεφτερολέφτου, ανεβάστε μου τη θερμοκρασία χιλιάδες βαθμούς, χώστε ραδιενέργεια να τσεκάρω στον τοίχο αν έχω κανένα πρόβλημα στην αχτινογραφία που θα βγει, ποτίστε με στρόντιο και ουράνιο και τι άλλο διάολο έχει χρόνο ημιζωής 500.000 χρόνια, βαράτε τις σειρήνες, πετάχτε τις Ενόλες Γκαίες να με εξαφανίσετε, έχω αρχίσει ήδη και καίγομαι, τι έγινε ρε πούτι μου....


ΦΤΟΥΟΥ, πάλι δεν έβαλα αντιλιακό και άρπαξα!
Τι ώρα είναι; Πάω για κάνα παγωτάκι, παρακοιμήθηκα στη ξαπλώστρα...

:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: