Παρασκευή, Ιανουαρίου 21, 2005

Online shopping

Είχα μια κουβέντα με έναν καλό φίλο σήμερα το απόγευμα σε ένα εσπρέσσο μπαρ της Αθήνας. Ήταν πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις του φίλου μου, αλλά μετά από τόσο καιρό στο internet (χρόοονια πολλάααα) νομίζω πως έχω επηρεαστεί θετικά προς τις αγορές από τον ιστό. Μέχρι σήμερα, ό,τι έχω αγοράσει, και μου ήρθε, και δεν χρεώθηκα και κάτι παραπάνω στην κάρτα μου, και συζητάμε πως έχω παραγγείλει μέχρι και είδη ρουχισμού από την Αυστραλία (ναι, σας έχω δώσει το λινκ!:).
Αλλά χάνω πολλά, το ξέρω.

Αν δεν ταλαιπωρηθείς σε εθνικές, σε πηγμένους δρόμους, σε εμπορικά με κόοοσμο να πηγαίνει και να έρχεται, με καρότσια για παλέτες, μιας και ο καναπές δεν χωράει στο καροτσάκι του Ζούπερ Μάρκετ, με έξτρα κοστολόγια για βενζίνες, φαγητά, διόδια, δραμαμίνες και λοιπά, αν δεν σου φτάσουνε τα νεύρα στο ταβάνι αν κουβαλάς και κανένα παιδάκι μαζί, πραγματικά, δεν ευχαριστιέσαι αγορές. Που τώρα να συγκριθεί αυτή η αγαλλίαση, με έναν υπολογιστή, καφεδάκι-μουσικούλα, και βόλτα σε ΟΛΟ τον κόσμο για να βρεις αυτό που σε συμφέρει. (Δείτε ας πούμε το μαγαζί κάτω από το λινκ της επικεφαλλίδας).

Δεν συγκρίνεται!
Θα τα πούμε για το θέμα σε 5-6 χρόνια, αν θα αγοράζει κανένας εδώ στην Ελλάδα από τον ιστό Γιάννη... !:)

Δεν υπάρχουν σχόλια: